مهرماه بوی پاییزقشنگ!(پ.5)

خرید بک لینک
بسم الله الرحمن الرحیم

میگویندکه شهریورتمام شد...مهرماه رسید...چه خوش خیالند!مهربرای مامدتهاست که آغازشده مهرآنهایی که دوستشان داریم ودوستمان دارندمهربه "ماه" نیست!مهربه"دل"است

مامانم امروزمیگفت بابات اونروزمیگفت نمیتونم دوری عاطفه روتحمل کنم...مامانمم گفته بودحالااین براچهارساله وقتی شوهرکرداونوقت اگه شوهرش خواست برن جنوب اونوقت چی میگی؟ازاین به بعدعادت کن

خخخ ینی دلیلش اینه؟؟؟

امروزچی شد؟!

بعداینکه دیروزثبت نام کردم قراربودامروزبریم عکس بگیریم...ظهربعدش رفتیم بیرون هم بابام شمشیرشو بده تعمیر کنن وهم من عکس بگیرم برعکس گذشته مقنعه سرم کردمخخخخ خوب چیکارکنم بدم میادکلا..خلاصه داشتم میگفتم حالابیخیال اولل ماجراکه رفتیم به دنبال درست کردن شمشیرکه قبول نکردن ینی امکان درست کردنش نیست...بعدش رفتیم اتلیه تاعکسی بگیریم برای ثبت نام حضوری...رفتم نشستم روصندلی هنوز عکاسه نیومده بودحالابحث پدرجان:

توچراحرف گوش نمیدی؟

من:خوب خودتم گفته بودی اگه اونجاقبول شدم میذاری برم الانم شدم دیگه

پدر:.......غیرانتفاعای هست مدرکش معتبرنیست بهش کارنمیدن

من:خوب من بخاطراینده شغلی نمیرم(نمیفهمن تودلمان چه میگذرد)

پدر:من میخوام خودت دستتوبکنی جیبت پول خودتوخرج کنی نه منت بقیه روبکشی...همکارام میگن اگه قران وعترت بودعالی میشدچون برااون آینده شغلی زیاده وخوبه...

.

.

.

خلاصه هربهانه ای آوردنی است تامن نروم به قم...انگارهمین دیروزنمیگفت که میذارم بری...بعدشم سراسری هم هست دیگه طبق گفتشون حتما...

براهمین وقتی برگشتم خونه رفتم تو گوگل سرچ کردم که مدرک غیرانتفاعی معتبر است یانه؟

اینوآورد:(البته قسمتی از نوشته هست)

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر کارن ابری نیا مدیر کل آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم در بازدید از موسسات آموزش عالی شیراز ضمن بیان این مطلب در مورد مدرک اعطایی از سوی موسسات گفت: نکته مهم در این جا بحث نگرانی دانشجوها و بعضاً خانوادههای آنها از ارزش و اعتبار مدارک دانشگاه های غیردولتی است. باید متذکر شد که آموزش عالی غیرانتفاعی یکی از زیر نظام های اصلی در وزارت علوم است و توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی که بالاترین نهاد فرهنگی کشور است، به تصویب رسیده است. بنابراین من این اطمینان حاصله را به دانشجویان می دهم که ضوابط و مدارک افرادی که در مؤسسات غیر دولتی مشغول تحصیل هستند مثل دیگر دانشگاههای دولتی است و بر همان اعتبار و ارزش سنجیده می شود. مدرک موسسات غیر دولتی بین المللی است و دانشجویان می توانند با ارائه این مدارک، در دانشگاههای جهان ادامه تحصیل دهند. این در حالی است که علاوه بر عضویت در نظامهای مهندسی می توانند در انجمن های علمی و حرفه ای سراسر کشور نیز شرکت کنند و در کل می توان گفت از لحاظ قانونی هیچ فرقی با مدارک دانشگاه های دولتی ندارد.

وی افزود: توجه به آمار قبولی مؤسسات غیرانتفاعی نیز در پذیرفتن این فرهنگ بی اثر نیست. با نگاهی به آمار قبولی دانشجویان این مؤسسات در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می توان به ارزش و اعتبار مدرک این مؤسسات پی برد که اگر غیر از این بود، هرگز مدرک این مؤسسات، توسط دانشگاه های معتبر پذیرفته نمی شد. در حال حاضر برخی از مؤسسات غیر انتفاعی در بعضی رشته ها با دانشگاه های دولتی رقابت می کنند و همین امر نشان دهنده اعتبار و ارتقای کیفی و جایگاه این مؤسسات در کل نظام آموزشی عالی کشور است.

ابری نیا در مورد سیاستهای راهبردی وزارت علوم افزود: در حال حاضر مهم ترین مشکل وجود عدم توازن بین زیرنظام های آموزشی است، وزارت علوم با هدف برطرف کردن این عدم توازن، بحث ساماندهی را دنبال می کند. دولت آقای دکتر روحانی در شعارهای انتخاباتی خود و حتی پس از آن استفاده از ظرفیت NGO ها را مورد تاکید قرار داده است. در همین راستا اگر قرار بر وضع قوانین در راستای آموزش عالی باشد، باید از دانشگاهیان نظرخواهی شود. همانگونه که اگر قرار است در حوزه هنری تصمیم گیری هایی صورت گیرد، باید از هنرمندان مشاوره گرفته نشود. این امر به خودی خود نشان دهنده همین ظرفیت NGO ها و صاحب نظران در راستای تصمیمگیری های دولت است.

به مامانمم گفتم که باباچی میگفت نوشته های این صفحه هم نشونش دادم باقیافه فهموندکه گوش نده خخخ بعدش گفت حسن چه خبرازدوستات؟

منم گفتم کدوم دوستاش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامانم گفت دوستای طلبش...

عاغاازخنده ترکیدم که مپرس که پدرمان همچین دوستی داردالبته دوستاش نیستا شاگردای خودشه که الان طلبه شدن...ازشون خواسته بودتاتحقیق کنن ببینن چطوریه ولی بابام جواب ندادینی اینکه خوب بودخخخخ خلاصه من تااینجاش رفتم بقیشم اگه خداصلاح بدونه من برم قم ان شاالله خودش میرسونه چون اگه نخواددرست نمیشه هیچوقت پس میسپارم به شخص خودش

ان شاالله خدابهترین روبخوادوهمچنین تااینجاکه کمکم کرده بوددستموگرفته ازاین به بعدم بیشتروبیشترکمکم کنه وبیشتروبیشتردستموبگیره تابتونم تودانشگاه قبول شم وهم به کمال برسم

خدایاتنهاکسم تویی پس یاورم باش...

خدایاچنان کن سرانجام کارتوخشنودباشی ومارستگار

ودرآخرقابل توجه اونایی که میگن پاییز بد هست...آخه چرامنکه نمیدونم فصل به این زیبایی وخوشی که بدون منت به مابهترین هدیه رومیده هدیه باران که همه خواستارشن بدون اینکه بفهمن داره بارون میباره پشت سرش کلی حرف درمیارن اتفاقااین چندروزی که میرم بیرون ازبادپاییزی نهایت استفاده رومیکنم خیلی عالیه خدایی انگارهوای جدیده وتمیز چندروز بعدصدای خش خش برگهای ریزان هوراااااااااااا هعی یادمه تاسوم راهنمایی همش موضوع انشا این بود که درباره یکی ازچهارفصل بنویسید منم همش پاییزروانتخاب میکردمینی ازبچگی عاشقش بودمالبته همه فصلهاهم خوبن هم نعمت

بازامروزم قسمت شدبرم خونه خدانمازبخونمممم ینی دلیلش چیه؟نکنه خدامیخوادازدلم دربیاره که نمیتونم برم مشهدیا...؟خدایابه هرحال شکرت که به خونت دعوتم میکنی چون تاحالااین افتخاروپشت سرهم نداشتم واقعاخونه خدامیرمعاشقتم خداااااااااااااااااااااااااایی

خداروبی نهایت شکربه خاطرداده های بی منتش

رقص گلها...

ما را در سایت رقص گلها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 22:06

صفحه بندی